Elaka Gallsten!

Usch å fy!! Igår låg jag i sängen hela dagen med gallstensanfall som vägrade ge med sig! Tycker lite synd om Liam som oxå fick ligga i sängen hela dagen. Men han var så snäll så, skrattade å "pratade" tur att man har fått en sån go å gla liten kille :)
Ringde till sjukvårdsupplysningen, när smärtorna vägrade ge med sig trots smärtstillande, men fick till svar att det var strejk så jag provade att ringa direkt till akuten men blev då hänvisad till sjukvårdsupplysningen pga strejken! Började packa iordning skötväskan åt Liam och gav katterna mat för nu skulle vi få ta oss ännu en tur till akuten, men när vi höll på så började den sista smärstillande att verka och smärtorna släppte *puh* tänkte jag som är så fruktansvärt rädd för sjukhus! Fick sova i min egen säng inatt och idag har jag mått bra men är väldans trött. Är så rädd för att få ont igen, tabletterna börjar ta slut!

Idag har det inte blitt mycket gjort alls, har ju varit så trött. Liam och jag har mest gosat hela dan... det var mysigt det :) Var inne på Karis jobb en stund och pratade med Jenny, mer orkade jag inte så det blev en tupplur på soffan när vi kom hem. Imorgon är det valborg och då ska jag ut å se om jag hittar min drömbil :)
Skulle inte sitta helt fel med en oldsmobil eller vad säger ni?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0