Hemma igen...

Nu är vi hemma igen, kom hem vid 2 tiden i  natt! Borta bra men hemma bäst!! Vi har firat jul och haft oss, det var roligt att träffa alla syskon och syskonbarn! Lilla Wynja hade jag ju aldrig sett så det var extra kul, såå söt så :)
Liam har haft så roligt med alla där borta, har varit helst slut på kvällarna! Och när vi kom hem inatt så sken han upp som en sol och blev överlycklig när han fick syn på katterna!!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl införskaffa div förnödenheter men annars så tar vi det nog lungt. K skulle ju jobba idag men hade helt glömt bort att Christer hade lovat jobba. Skönt för K men ännu skönare om han hade kommit på det tidigare!!

Usch det tråkigaste med att komma hem är att man måste packa upp :( inge kul alls ju!!! Det ska jag roa mej med senare idag. Blir roligt för Liam sen å leka med alla julklapparna. Ska lägga upp lite bilder sen när jag orkar ;)

Ha det!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0