Gröt idag då och en liten tand :)

Japp idag ska Liam få smaka gröt istället för potatis. Hoppas han kommer gilla det :) Det blir mild havregröt idag!
Jag har redan varit uppe 3 timmar! Tjoho va duktig jag är, vi tog oss en morgonpromenad vid 7 tiden igen. Det är skönt att komma ut då man piggnar liksom till och det är lungt å stilla ute. Bara härligt! Fast på ett ställe såg det ut som höst då fick jag en klump i magen. Är sommaren redan förbi?!?? Jag har ju inte hunnit med sommaren än ju :(

Hade städdag igår men hann inte klart elelr hann o hann jag orkade inte, fanns annat roligare att göra liksom! Men idag ska det verkligen bli klart! Sen är det ju lite fix med allt som ska fixas oxå som vanligt! Måste ta mej i kragen nu och få saker gjorda här hemma. Måste fixa lite inför dopet oxå, det blir spännande det :)

Ja just nu höll jag på att glömma! I söndags upptäckte jag att den vita pricken i Liams mun visade sig vara en liten tand som nu har kommit upp lite :) så nu kan man känna den. Så söt liten vass tand :) tur att han håller på att börja äta lite mat. Fast än så länge har jag inte kännt av nåt men man vet ju aldrig!!

Nu är det inte långt kvar tills Jenny åker utomlands igen och efter det ska ju hurtbullarna springa tjejmilen! Det ska bli spännande, hoppas att det går bra!!! Och om inte alltför lång tid så är det ju Winnerbäck konserten oxå och ett årig förlovning! Tänk att det redan har gått ett helt år sen cypern och början till lilla Liam i magen. Urk kommer ihåg hur illa jag mådde på Cypern, ingenting gick ju att äta ha ha :) Det var ju synd att illamåendet skulle komma på semestern men så kan det va! Längtar tills vi får åka utomlands igen, det lär ju dröja nu när K inte kan ta ut nån semester och så har han ju inte anställt nån ny optiker så det lär som sagt dröja! Liam är ju inte så stor heller så det kanske är lika bra och så är det ju det här med min nyutvecklade fobi - Flygrädslan!
"Jag kan flyga, jag är inte rädd. Jag kan flyga, jag är inte rädd" Övar lite varje dag *asg*

Min söta prins ligger i min säng och sover, det är såå svårt att låta bli att krypa ner brevid! Men då vet jag ju hur det kommer sluta, då ligger vi i sängen hela dagen ända tills K kommer hem på lunch och så får vi inget gjort! Han är ju så mysig min lilla kille, kan mysa i timmar :)

Nä kanske ska sätta igång med dagens uppgifter nu nångång!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0