varmt varmt

Oj har det redan gått 2 dagar? Hmm det kändes precis som om det var igår som jag skrev nåt sist! Ja ja hursomhelst...
Idag har det varit tokvarmt ute!! 28 grader på förmiddagen!! Hoppas att det håller i sig, skönt med lite sommar å sol nu äntligen! Fast lite tråkigt är det att Liam inte alls gillar värmen :(  men det får väl gå det med!

Idag har vi varit en sväng hos Jenny och suttit på hennes balkong å ätit glass o druckigt kaffe. Det är så mysigt med balkong. Önskar att vi oxå hade en lite mer balkong lik sak. Nu har vi en inglasad sån på markplan med typ 1 meter (känns det som) till nästa betonghus! Ingen vidare utsikt med anrda ord. Dessutom så hänger det tvätt där nästan jämt så... men vi har bord å stolar :)

Orkade inte komma på nån mat idag så vi åt tacobuffé på norrmalmska, skön å kunna sitta ute när det var så fint. Liam fick gå dit i pyjamas :) så söt så :)

Det går ganska så bra med gröten, lite bättre än potatisen. Nästa vecka kanske han ska få nån fruktpuré på gröten oxå så den blir lite roligare.

Imorgon slutar K tidigare! Hoppas att det är fint väder då med så han oxå får njuta lite av solen. 

Inatt/idag har Liam sovit som jag vet inte vad! Han somnade kl 12 igår kväll ochvaknade inte förens 08.15. Då åt han lite men 10 min senare så sov han igen och vaknade inte förens efter kl 12 på dan!! Värsta 7 sovaren allså :)

Nä nu ska jag snart gosa ner mej i soffan men sweetie!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0