Dags igen...

Dags att blogga lite nu igen!
Igår låg jag hela dagen, hade gallstensanfall...igen!! Börjar bli riktigt trött på det nu. Hade så ont så jag trodde jag skulle dö! Det är så läskigt när det blir så där och det kändes inte som tabletterna hjälpte lika bra den här gången. I morgon ska jag ringa vårdcentralen och prata lite med dom och se om jag kan få nån hjälp.
Så idag har jag varit helt slut och kopnstig i huvudet så nu har hela helgen gått åt till det här :( blir så ledsen för nu är det 2 veckor tills nästa gång som Kari och jag kan hitta på nåt skoj. Är så less på den här skiten nu!!! *snyft*

Vi har iaf lyckats knåpa ihop dopinbjudningarna idag. Vi satt och gjorde det tillsammans, då kom vi på att vi är fruktansvärt opyssliga båda 2  ha ha men vi blev iaf nöjda med resultatet. Så nu ska dom bara komma iväg med posten!




Snart är det ju fotboll oxå och då ska Liam vara beredd i sin tröja igen :)


Han är så go o gla min pojk, vilken tur jag har som fått honom. När jag känner mej ledsen å nere så kommer världens finaste leende emot mej och finaste ljud så då kan man inte bli annat är lycklig! :) Han är så fin! Vet precis när jag behöver ett skratt!!



Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer än men jag hoppas att det blir en bra dag. Sen på onsdag ska ju sweetie åka till Kalmar, stackarn det blir en låång resa det! Kanske åker jag till mamma en stund då, gillar inte att vara ensam längre ifall jag får ont, måste ju få lite hjälp men Liam då.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0