Jakten på det perfekta kaffet...

Så nu är midsommaren överstökad dårå. På lördagen hade vi lite kalas för Anna, Amanda och Amelie som har fyllt år precis. Det var mycket folk på liten yta, 7 små barn i en husvagn och lika många vuxna det blir lätt lite mycket men skoj var det. Som tur var sov vi inte i husvagnen utan hälften av oss åkte till huset! Det var roligt att träffa alla, barna hinner ju blir så stora mellan gångerna! Aniza lärde Liam ett nytt ljud, lite som tigern låter, så det har han låtit idag :) sötnosen.

Fick ett gallstensanfall igen i torsdags på ica maxi så det var bara att ställa vagnen å försöka ta sig ut till bilen, tur att Kari var med! Törs snart inte åka nånstans ensam längre... kändes lite som midsommarn blev lite halvt förstörd men det gick ju bra iaf...

Idag har vi tagit det rätt lungt, var å handlade lite på ica (blev ju inget handlat sist) behövde fylla på kylen lite den var rätt så tom imorse. Liam och jag var en sväng till Jenny, lämnade ett balkongbord, dammsugare och en spegel. Sen så drack vi nymalet kaffe oxå det var gott men jag har ännu inte hittat rätt. Jag har ju börjat min jakt på den perfekta koppen kaffe :) Känner ett sug efter kaffe nästan hela tiden men jag får inte till den rätta smaken. Jag vet hur jag vill att det ska smaka men det smakar aldrig så. Så nu håller jag på å provar lite olika.
 
Vi har ju bytt soffan nu och har inte hunnit köra bort den gamla så den står här i vardagsrummet i delar och nu råkar det vara så att Puma har förälskat sig i en soffdel. Jag skulle så gärna vilja ha kvar den men vart ska jag ställa den??!! Det vore ju bra oxå för kissarna kloar ju på den och då kankse dom skulle låta bli den nya? Hmm... får fundera lite, har ju inte direkt någon plats men...

Så här ser hon ut ikväll min skatt :)



Liam har varit så trött idag efter helgens bravader så han tog sig en liten middagslur och när jag kom in i sovrummet för att titta till han såg jag det här fina :)

      så glad liten kille jag har :)

Han börjar bli så stark så snart så sitter han nog själv... tiden går fort.

Hurra, hurra Spanien vann ikväll!! Det var väl förväl :) Åh så spännande det blev då!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0