Helgen är slut...

igen... Dom går verkligen fort som jag sagt förut! Får nästan lite panik när jag tänker på hur fort tiden går, snart är det ju dags för mej att börja jobba igen... usch det vill jag inte!!!

Idag har jag tvättat alla fönster i vardagsrummet, puh nu är det äntligen gjort! Soffan kommer inte förens i mitten av juni... typiskt jag hatar att vänta på saker!! Annars har det inte hänt så mycket här hemma idag, var med Kari till jobbet efter lunch och sen stannade jag tills det var dags att följa Jenny hem. Det var rätt skönt att vara ifrån lägenheten ett tag, då slapp jag se allt som behövs göras. Nackdelen är ju att allt blir kvar tills imorgon :(

Liam har börjat bli jobbig på kvällarna nu, han skriker hysteriskt tills han tillslut somnar av utmattning! Det är inte alls skojgt, börjar faktiskt bli lite jobbigt nästan så att jag får lite ångest när klockan närmar sig 10.

Helgen har varit rätt lung, var och invigde Jennys kök igår, det var trevligt. Sen hjälpte jag å Liam henne å packa lite grann, eller ja iaf titta på å vara smakråd :)

Nu ska jag njuta av att ha armarna fria (Liam sover) och dricka ett glas iskallt vatten. Sen blir det nog sänge tror jag!

Johan
2008-05-30 @ 09:35:36

Du tjejen trevlig blogg, men skriv gärna lite oftare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0