Liam är sjuk :(

Usch min stackars kille!! Inatt sov han nästan inget, inte vi heller för den delen!! Han hostar så illa och slemmigt och så bubblar det i bröstet på han så vi ringde sjukvårdsupplysningen i morse! Vi fick komma till doktorn på en jourtid idag som tur var så Liam har fått inhalera lite adrenalin för å rensa luftvägarna. Han var såå duktig den lilla =) sen fick han lite hostmedicin oxå så jag hoppas verkligen denna natt blir bättre för alla. Man känner sig ju så hjälplös när dom små är sjuka finns ju inget man kan göra, förutom att kramas då förstås! Hoppas han är bättre imorgon då är det ju tänkt att vi ska till Öppna Förskolan och föräldragruppen men vi får se hur det blir med den saken. Är han lika dålig som idag stannar vi hemma, det är synd för han blir jämnt så glad när vi kommer dit.

Idag har inte hänt mycket, bara varit en seg dag dels pga den uteblivna sömnen men oxå för att söndagar är sånna.... men en god söndagsmiddag fick vi ihop iaf =)

Igår våldgästade vi J och gjorde tacos mmmm det var gott det =)

Nu ska jag se om jag kan få lite julmust :) och sen ska jag krama min lille plutt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0