Snart advent!!

Imorgon ska jag få tummen ur och sätta upp lite ljusstakar och stjärnor här hemma. Har tänkt göra det ända sen i onsdags men inte kommit mej för, alltid nåt emellan... lathet bla...  och så har Liam och jag sovit till 11 2 dagar i rad nu och då blir man ju lite extra seg + att förkylningen bara går runt här hemma nu :( är sååå trött på det!! Ska vi aldrig få vara friska å pigga??!!??

Idag har vi hunnit med lite julshopping, skönt!!Helst skulle jag vilja bli klar i nästa vecka så jag bara kan njuta sen... med glögg och pepparkakor och kanske lite lussebullar och levande ljus *mys*

I helgen skulle vi åkt å kollat på det senaste tillskottet i familjen, en liten tjej men nu är vi alla så förkylda så då vill vi ju inte smitta ner den lilla bebisen... synd för jag hade sett fram emot att träffa dom!! Får hoppas att vi kanske ses till jul eller att det blir nåt mer tillfälle innan skulle ju vara allra bäst/roligast!!

Idag har vi fått sänka spjälisen, vill ju inte att han klättrar ur när man vänder bort huvudet. Får bara hoppasnu då att han tänker sova i sin säng!! Nä fick just höra att han sövdes i våran säng *pust* vad ska jag ta mej till? Blir ju gul å blå av alla slag & sparkar från min bebis!!

suck å stön nu måste jag snart sova och jag som hatar att sova förkyld!!! Jag sover så pissigt då :( *surar*
Mollan70
2008-12-02 @ 15:55:45
URL: http://metrobloggen.se/Mollan7

Hejsan! Det kan inte bli mycket sova av om Liam liger och sparkas i er säng.

Stackars dej.

Hoppas att det bara är en fas och att han nu ska trivas i sin säng.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0