Fredag

Jaha så nu är man i Jönköping då. Ska sova här inatt innan vi fortsätter till Köpenhamn. Lagom bit att åka ikväll. Nu sitter vi på hotellet och ska snart sova, börjar känna mej riktigt trött nu!


  Japp såhär litet är vårat hotellrum för inatt =) började skratta lite när vi skulle in med vagnen tur att vi bara hade skötväskan och datorn med oss upp! Vi ska ju inte stanna här så länge, bara sova och sen åka vidare tidigt imorgon. Men shit va Liam var vild när vi kom upp på rummet, Han var som en propeller. Han tom. kröp ett krypsteg mitt i allt *stolt* även fast det vara var av misstag så var det såå duktigt gjort ;)
Nu ligger han här brevid med en flaska välling och fötterna upp  i luften.

 
     Min lilla tornado =)


Nog skrivet ikväll nu ska jag krypa ner brevid Liam och mysa en stund!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0