Fredag då...

Äntligen fredag eller hur är det? Ja jag vet inte ja... har inte längtat speciellt mycket efter denna helg. Usch allt känns bara knas! Liam och jag ska iaf åka hem till mamma o pappa idag så jag borde börja packa men kommer mej inte för... Vill ta en sväng till gallerian oxå men det hinns nog inte med. Liam har fortfarande pyjamas, kan inte bestämma mej för vad han ska ha på sig (I-lands problem jag vet!) Känner mej allmänt nere idag eller har gjort hela veckan rättare sagt.

Var och hämtade den nya vagnen igår, supersnygg var den ... såklart! :) Så nu ska jag bara sälja min svartapärla, gillar verkligen den vagnen men jag kan ju inte ha 2 (eller just nu har jag ju 3 men gracon räknas inte)  Liam är 6 månader och inne på sin 3:e vaf´gn vart ska det här sluta!?!! (nä jag är inte alls vagntokig *harkel*)

Om 1 timme börjar htg, är jag föör optimistisk om jag tror allt ska vara färdigpakat då? Ja troligen då jag inte ens börjat än... kanske ska sätta lite fart?!!! Får sitta o sega framför datan när allt är klart istället!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0