Uppdatering!

I onsdags var det som vanligt dags för playdate i lekparken - var mycket trevligt denna gången också. Skönt att träffa lite folk å prata även fast det endast är vääldigt ytliga kontakter så är det ändå kontakter. Barnen får leka av sig och sen fikar vi på en filt i gräset, jättemysigt! Jag brukar ha med mej en speciell festis jag älskar..(tror den heter sunkis, sundis eller nåt liknande..)  Jag brukar alltid säga att den är till Liam men han gillar ju bara vatten så han dricker den ju aldrig så jag får liksom "offra" mej medans dom andra vuyxna dricker kaffe...men i onsdags blev jag avslöjad att jag eg. tar med den till mej :)
Det var väldigt varmt så mycket mer blev inte gjort..lite dammsugning men sen var det bara duschen som gällde!!

I torsdags åkte jag, Liam & Jempa på utflykt! Vi skulle kolla in nåra småorter häromkring..det var riktigt trevligt men fy så mycket mygg!! Mitt på dagen dessutom!!  Det slutade med att vi hamnade vid en badplats och Liam plaskade som en tok :) Tur att jag hade en liten handduk i skötisen som passade utmärkt för spontanbad!

Fredag då.. Var lika varm den... var ute här på gården och lekte i sandlådan..eller den jättelika kattoaletten som man även kan kalla den! Fy jag tycker det är så äckligt!! Tur vi har en grusinhängnad (eller vad man ska säga) också så man kan gräva lite där! Sen gjorde jag middag tills k kom hem med vitchoklad pannacotta till efterrätt! Det var grejer det!

                Här envisas han med att ha mina brillor på sig :)

Lördagen tillbringade vi i Uppsala och kollade på ett tournespel, sånt är allid skoj å se men shit vilken värme!! Stackars Liam hade feber på morgonen men fick alvedon och piggnade till innan vi åkte, det är dom där tänderna alltså! Han vart lite häning på slutet men annars var han glad hela dan.

Det var även Min & K:s 2 åriga förlovningsdag så jag fick både frukost på sängen och blommor :-) 

Mina fina blommor
                                                                              Min suris imorse :) det är ovanligt det !!




Idag har vi inte fått så mycket gjort men det måste man inte alla dagar !!!






                                                           
Linda
2009-08-11 @ 07:38:11
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/

Frukost på sängen igen?! :-D



Vad snygg han var i dina brillor, inte konstigt att han ville ha dem på sig! :-)



Han ser verkligen sur ut på den sista bilden. :-) Jag är glad att Trollungen verkar ha ärvt mitt morgonhumör och inte sin pappas.

Mollan70
2009-08-17 @ 21:10:20
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Hallå där! Hoppas allt är bra med er.

När börjar Liam dagis?

Melvin har ju börjat förra veckan.

Det går kanonbra.

Morgause
2009-08-21 @ 10:30:38
URL: http://www.metrobloggen.se/fnissiga

Jag spejar in för att önskar dig en härlig helg!

Jag är så tacksamt att det är fredag. Ush!Så trött

;P

Mollan70
2009-08-21 @ 22:31:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Önskar dig detsamma.

Vi ska till Örebro i morgon på bröllop.

Melvin får stanna hemma hos mormor eftersom det blir sent.

Ha det så bra.

Mollan70
2009-08-28 @ 23:03:06
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Önskar dej en trevlig helg.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0