Vilken natt!

Liam somnade i en ok tid för att vara han men sen vaknade han igen vid 12 tiden och somnade inte om! Han låg och pratade i sin säng till kl 04 innan jag gav upp och han fick komma till våran säng. Jag trodde ju han skulle soman direkt då men inte då! Nä han fortsatte prata (undra vad det var han sa) jag orkade verkligen inte lyssna så jag slummrade till, när kl passerat 05 somnade han (!!) Tokunge!!
Liam & jag vaknade 11.30 imorse (om man fortfarande kan säga imorse?) Shit hela dagen hade ju redan gått kändes det som... ja ja inget att göra åt jag för min del var fortfarande trött hade lätt kunnat sova vidare!

Vi har inte gjrot så där jättemycket idag, tvättat en maskin tvätt, lekt en hel massa med bilar såklart, gosat en hel massa. Vi tog en sväng på stan men hittade inget på rean men snutto fick äntligen sin efterlängtade teletubbie! Han är inte dum den ungen, han kom ihåg att han blivit lovad en sån för ett tag sen och varje dag går han till skorna och sger "mamma, lala, Liam" Vilket betyder att mamma ska köpa en teletubbie till Liam :) Hade ju för mitt liv inte kunnat tro att han skullekomma ihåg etta etre så lång tid men vi gick iaf till leksaksaffären, så fort vi fick syn på huset började han "lala lala lala" Och dessutom visste han vart dom fannbs i butiken (!) Därinne har vi intevarit många ggr alls! Tur att den fanns på rean ;)  det blev en po (den röda)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0