Äntligen fredag!!

Så var fredagen äntligen kommen och nu snöar det igen. Jag sitter och surfar samtidigt som jag har säsongsstarten av så ska det låte på i bakgrunden blandat med let's dance. Sitter och väntar på att kebabrullen ska anlända :) fredagsmys det!!
Skulle ju så gärna åka till bara barn mässan i helgen men tyvärr så blev det inte så *snyft* har väntat och längtat så men men... sånt är livet!!

Igår när k slutade tidigt åkte vi och provkörde en audi A6 men blev grymt besvikna!! Kändes inte alls lika "lyxig" som våran mondeo så vi tog svängen förbi ford och kollade in 09:orna och blev GRYMT förälskade i en bil som stod där...en mondeo 07 superfin!! Meeen vi har ju inte ens haft vår bil 1 år ännu så det får nog vänta lite med ett nytt bilköp!! Man kan ju alltid drömma ;)
Var också och titade på en ny bilbarnstol till lilleplutt, han börjar ju bli stora killen nu så babyskyddet ska bytas ut. Det finns ju så många men jag hade läst lite på nätet innan och valt ut vissa jag ville kika lite närmare på. Det slutade med att vi föll för en helt annan så det var bara att åka hem å läsa på lite till :) och nu har vi bestämt oss för att det blir en maxi cosi mobi! Känns jättebra så imorgon eller på söndag ska vi åka å prova så att den passar i våran bil. Hoppas på det!! Annars blir det svårt igen ;)

Det är marknad här i helgen och jag har redan varit ute och fyndat :) hittade äntligen en hängare till Liam, så länge som jag har letat!! Det blev 2 par strumpor åt han också med halkpluppar på, han blir som bambi på hal is utan. Får se om jag kanske hittar nåt mer skoj imorgon!! Ska även gå med J och spana in det nya solariet och gå på en må bra dag av nåt slag... nåt nytt som öppnar. Ska bli spännande!! Skulle verkligen behöva städa också men det är svårtmed en liten kille här hemma.

Nä nu ska jag se om inte nån ska gå å hämta den där kebaben nångång ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0