Semlor!

Dagen började med att polisen ringde och berättade att dom hittat bilen. Det var ju bra så nu är den tillbaka från sina äventyr eller not! Ja ja nu är den saken avslutad. Punkt!

Fick lite extra energi och började dammsuga och slänga in lite tvätt i maskinen, plocka lite i köket och börja baka semlor! Första plåten råkade bli något mörka men det gör inget :) Mathilda och Jenny kom hit så vi gjorde iordning var sin semla, vi hade både mandelmassa och vaniljkräm i *mums*

Eftermiddagen blev inte lika produktiv tyvär, jag har ju sååå mycket att göra egentligen! Hoppas jag får ett ryck att ta itu med det imorgon. Men först har jag lovat at gå till lekparken med Mathilda och sen en sväng till pulkabacken så vi får se hur mycket energi som återstår.

Nu ska jag strax sova, är så trött så jag mår lite illa!

Mollan70
2009-02-25 @ 21:44:01
URL: http://metrobloggen.se/Mollan7

Vad duktig du är som bakar semlor.

Härligt att bilen är tillbaka.

Var den i gott skick eller?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0