Solen skiner!!

Blir automatiskt på så bra humör när solen skiner!! :) Lite synd att Liam ligger å sover annars hade jag gått ut med en gång.... nu får jag vänta en stund till, ja ja.
K slutar tidigt idag :) det ser jag fram emot!! Kan behövas efter den här konstiga veckan! Vi åker nog iväg och fixar en del saker som behöver fixas. Ska föresten få hämta bilen (den andra) som har varit och fått helt ny baklucka och bakskärm sen den där påbackningen i Stockholm....äntligen!!! Så det ser jag också fram emot, den har visserligen bara varit inlämnad sen i måndags men ändå :)

Igår slängde vi äntligen ut lite skit vi hade här hemma, det känns såååå skönt!! Blev så mycket plats i vardagsrummet när katternas soffhörn försvann!! Så nu känns det lite roligare att fixa iordning, ser jag också fram emot ha ha det är mycket jag ser fram emot nu!! Men det är ju tur det...föresten så är det inte alls långt tills min lilla plutt fyller 1 år (!) Så snart har jag ingen liten bebis längre... så är det med den saken!
Nä nu måste jag ta mej i kragen så jg får nåt gjort här hemma!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0