Äntligen!!

Japp nu är jag färdig med målandet!! Iaf för den här gången. Känns vääldigt skönt och ust nu vill jag inte måla nåt mer på flera år!! :) Så känns det nu iaf.. får se hur det blir...är liiite sugen på en tredje stol, det skulle bli perfekt med en med grönt där uppe också...ja ja vi får se!
Här kommer iaf bilder:

         


Här sitter han helt inne i filmen...tror det var "Tigers film"

 

LEK & BUSLANDET I ÖREBRO:

             

Det enda som var lite läskigt var tigern, men det är inte så konstigt den var ju mycket större än han :)


Idag har vi cyklat en liten sväng, hoppas det blir en till imorgon och att solen skiner! Nu ska jag ta å dra mej mot sängen!
Linda
2009-07-27 @ 08:36:22
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/

Vad fint det blev! Det var ju definitivt värt mödan! :-)



Och han ser verkligen ut att vara uppslukad av filmen, vilken bra uppfinning!



Fina kort även från Buslandet! Vi ska försöka ta oss till det i Göteborg denna vecka. Det är iaf Plan B om vädret är för dåligt för Liseberg...

Mollan70
2009-07-27 @ 21:14:42
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Vad fina möblerna blev!

Jag blir också sugen på att måla om här hemma nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0