Min dag

Idag fick jag en tid till röntgen!! det var snabba ryck, tiden är på torsdag nästa vecka så det är ju perfekt!! Gillar när det går snabbt. Det är väl ungefär det som hänt här idag... känns lite så! Har inte fått någonting alls gjort!!

Jenny var förbi förut och vi tog en promenad till Jysk, det var skönt å komma ut lite men fy vilket väder!! Storm!! regn och sol varvat... helknäppt och nu på kvällen har det åskat lite.
Jag skulle springa idag tänkte jag men när jag sprungit ungefär 8min fick jag en sån grym kramp i båda vaderna!! Det gick absolut inte att fortsätta. Försökte lite till när krampen hade släppt men det gick bara 2min så kom den tillbaks :( blev alltså ine mycket sprunget idag... synd!! Jag som var så taggad, ja ja ska prova ute i spårte imorgon tänkte om det kan vara av löpbandet jag får så ont? *önsketänk*
K slutar tidigare imorgon också så det blir perfekt då får han ta lillskrutten :)

Nä nu är det nog snart dags för sängen...är så trött nuförtiden!

Mollan70
2009-06-01 @ 22:44:46
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Sptinga är inte min grej , då går jag hellre lååånga promenader.

Lycka till nästa gång det är spåret som gäller.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0