Lussekatter!

Idag blev det inte mycket gjort kan jag säga! Listan är ju superlång men jag somnade brevid Liam och sov i 2h.... efter det var vi så sega båda två så det blev inte mycket gjort alls :) Imorgon är det nya tag som gäller!
Har iaf tvättat en maskin och Liam var så hjälpsam och plockade i allt och tryckte på knappen, fick även hjälp att hänga :) sötisen!

Vet inte om jag redan skrivit men Liam har sagt sin första mening :) "Däj äj bilaj" det var så fint så jag blev alldeles matt!
Hans nya grej är numera att bära med sig Tiger vart han än går, ska vi gå ut ja då ska Tiger med och mössa ska han ha också det är viktigt! Såfort vi kommer in nånstans ska mössa av direkt :) Idag var vi ute och plaskade lite i vattenpölarna och Tiger som gillar att studsa skulle ju självklart plaska lite han med! Det tyckte iaf Liam, stackars Tiger blev alldeles blöt och smutsig.

Dom senaste dagarna och framför allt ikväll har det verkligen vart full aktivitet på den lilla plutten i magen, säkert en vild en som bor där :)

Tänkte visa lite bilder på lussekattsbaket från i lördags, hoppas ni inte blir allt för sugna :)



Jenny är väldans bra på att peta i russin :)

   

 

Camilla
2009-11-24 @ 21:21:19
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Jo, faktiskt så blev jag jättesugen! Måste baka lussekatter snart! Har dock aldrig gjort det förr, är det svårt?



Och vad duktig han är som säger en hel mening! Är så häftigt när det händer så mycket med deras tal i den här åldern :D



Samma här, bilintresset kom före alla leksaksbilar! Och han lät som en bil utan att vi lärt honom det..brrrrrrrrrrrrrr..jaduvet, som i videon. Det är nog lite genetiskt ändå känns det som.

Camilla..igen.. =)
2009-11-28 @ 05:37:02

Jag är lite avis på dig som har ditt roliga kvar :D

Pawo(:
2009-12-05 @ 22:20:41
URL: http://paoos.blogg.se/

Guuuush vad gott det ser ut:))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0