Snart slut

Nu är det slut på helgen igen och en ny vecka väntar. Liam är så gott som frisk nu, är bara liite snorig men sånt kán ju sitta i länge så jag räknar han som frisk. Imorgon hoppas jag att det inte regnar vilket det har gjort precis hela dagen här :( det har liksom aldrig riktigt blivit ljust heller så det har varit en seg och deppig dag! Hoppas på lite sol imorgon eller iaf uppehåll så vi kan gå ut och leka nåt!

Har en hel massa på min "to do list" för veckan, vore ju bra om jag fick så mycket som möjligt gjort i början så jag kan slappa resten :) får se om jag lyckas ta mej i kragen. Borde bla välja ut lite bilder men det tar ju sån tid och är så svårt för ag gillar ju alla :) eller nästan iaf. Har inte letat upp skivan till scannern heller det borde jag göra redan ikväll faktiskt!

Liam leker som vanligt med sina bilar, iaf en stund till han har sovit i 40 min idag så jag hoppas han inte blir allt för svår att lägga sen.

Har nästan tänkt ut alla julklappar nu och inhandlat en del, känner mej riktigt nöjd faktiskt. Hoppas på att slippa springa runt i julstressen :)

      Vart är vintern!!?? Det är ju snart december!!!

 

Grym Kisse!

                                 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0