Dagen

Började med en pissnatt..igen! Orkar snart inte om jag inte får sova!! Legat vaken sen kl 04.00... somnade väl om nån gång mellan 8-9 men då var det ju dags att kliva upp enligt en viss liten snutt! Kan säga att det blev frukost i sängen, tyckte vi förtjänade det. Å som han åt! en halv macka med leverpastej och en liten yoghurt (!!) så mycket frukost har han inte ätit på evigheter!! Tydligen både mysigt och bra att äta i sängen...tur att vi bara smulade på K:s sida ;)

Idag fick jag bege mej till MVC, känner mej svimfärdig och yr hela tiden! Fick kolla järnvärdet som var bra och sen blodtrycket - övertrycket var högt och undertrycket väldigt lågt så där kom förklaringen. Tydligen skulle det vara så nu ett par veckor... typiskt! Just när jag börjat kunna röra mej utan att kräkas så ska jag inte kunna röra mej utan att nästan svimma på kuppen! Ja ja... det är bara å gilla läget!! Vi kollade också hur det hade sett ut förra graviditetn och då hade jag visst lägre undertryck...lite skumt för då kände jag aldrig av nåt sånt här!

K slutade tidigt idag så vi passade på att åka till V-ås för lite julklappsspaning... kom hem med 2st och en födelsedagspresent - duktigt! Sen blev det lite annat smått å gott också.
Blev såå hungrig när vi kom dit så jag tog en cheeseburgare från M men det skulle jag inte g´jort för sen dess har jag haft grymt ont i magen :(

                            


Camilla
2009-10-31 @ 09:59:42
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Uff, det är ju jättejobbigt när man inte får sova ordentligt. :/ Själv vaknade jag inatt av att jag blev skallad av lillen, aaaaaaaaaaj!



Dagens önskelåt är din :D Bra val!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0