Sovmorgon!

Fy vilken natt det har vart för mig!! :-( Igår bestämde vi att Liam inte skulle få sova nåt på dan i ett försök att få bukt på problemet med att han aldrig somnar på kvällarna!
Det funkade ju bra till en början, vid 5 tiden blev han lite gnällig och när vi skulle äta sen så orkade han inte äta utan somande i mitt knä framför tv:n vi 18.45 (!!) jag la han i sängen och han sov! Lite orolig var jag eftersom han inte ätit lunch, inte middag och ingen välling... men han vaknade till vid 20.15 och fick välling och somnade om som en stock!

Vi fick titta på desp utan avbrott det har nog aldrig hänt sen han föddes :-) mellan kl 3-4 vaknade han och vill ekomma till oss och somnade om direkt han fick komma... men där börjar problemen för mej. Han ligger och pratar i sömnen och slänger upp sina ben på mej och jagvet inte allt han gör! lyckades iaf sova lite korta stunder fram tills kl 04.30 sen var det kört! Somnade om lagon till att det blev morgon... Liam sov tills 8.15 och då fick K gå upp! Det slutade med att Liam fick förlja med K till jobbet en stund så jag fick sova... när dom kom hem vid 10 tiden hade dom med sig frukost :-)
Vilken härlig morgon det blev till slut!

Solen skiner idag också så humöret är nästan på topp trots trötthet!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0