Bilder!!

Ibland undrar jag vart min glaskit tagit vägen!

  

Är liksom mer van vi detta :)  

         


Törstig av allt bus i lekparken! (bilden är från i sommras)

 


Har ju alldeles glömt bort att lägga in bildrna på Liams favorti, Rori :) (från salamässan)

    



Badkille :)


   





    



Bilder från idag, usch det börjar bli kallt, blåsigt och höst nu!!


       




Ja vi har en lite knäpp katt!! :)

 
Linda
2009-09-28 @ 11:33:12
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/

Gud, vad härligt sur han ser ut på första bilden! :-D Den skulle jag nog förstora och hänga på väggen, vilken sötnöt! :-)



"Sommaren med Göran" intresserar mig noll men jag är också biosugen! Nu när vi är mobila kanske mina föräldrar orkar barnvakta några timmar (då blir vi ju inte borta lika länge som om vi tagit bussen). Vi får la se. Allt beror ju på hur pappa mår och det går upp och ner så det är svårt att planera något.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0