Våran dag

Det där med städningen igår gick ju bra *harkel* ja det blev iaf dammsuget och det är huvudsaken, nåra tvättar hanns också med...fy va seg jag känner mej nu om dagarna, fattar inte!!
Jenny kom iaf efter jobbet och smakade på chokladbollskakan och den fick bra betyg av henne också :)

Inatt har Tuva sovit oroligt, har varit så snorig och täppt :( hosta har hon också fått stackarn! Kl 8 tyckte alla baranen det var dags att vakna och båda ville ha flaska (!) Liam äter aldrig välling på morgonen men men han fick en iaf...sen låg vi kvar och kollade på nyhetsmorgon och vips så hade 2 små barn somnat om!

När Liam och jag åt frukost sen blev vi väldigt osams :( det visade sig senare att han egentligen inte mådde alls bra så då skämdes jag kan jag säga...men vi pratade om det och blev sams.

Eftermiddagen gick betydligt bättre! Solen sken och Liam mådde bättre så vi gav oss iväg ut. Har lovat i flear dagar att vi ska gå och titta utanför dagiset han ska börja på så det gjorde vi idag. Han vill genast in och leka :) så det blir nog bra om 1 månad!

Vi fortsatte vår promenad och stannade till på en gångbro över vägen. Där var det kul :) massor av lastbilar och bilar som åkte under. Några tutade tom till Liams stora förtjusning!





Vi gick vidare upp i skogen en sväng och åt lite blåbär, plockade lite stenar och pinnar. Sen började det mulna på och jag blev lite orolig för regn så vi började gå hemmåt och jodå då kom regnet så vi fick springa sista biten :/


Usch jag är så trött idag, orkar inte rikitgt med sjuka barn idag känner jag men vad har man för val?


Tuva har börjat sitta upp i syskonvagne och hon stortrivs :)

Linda
2010-08-31 @ 22:32:40
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Det är ju det, man har ju inget val. Men det konstiga är att just för att man inte har något val får man det för det mesta att funka. :-)



Tur att ni blev sams igen! Hoppas båda skruttarna kryar på sig och är nöjda och glada i morgon.



Jag har förresten inte ens dammsugit...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0