Semper småfolk

Nu har vi (jag & Liam) testat några produkter ur semper småfolk sortimentet. Vi fick testa

Majspuffar: Det var nog det vidrigaste jag har ätit...iaf på läänge! Liam spottade ut det och såg mkt olycklig ut.
 
Djurkex: Smakade ungefär noll...förutom fullkornssmaken då. Ok att man ska undvika socker och tillsatser men jag tror nog att det är svårt att få i barnen dom kexen tyvär... Liam gillar annars fullkornskex men inte dessa!

Squeezy: Det var en hit! Liam brukade få nåt liknande, fast från ett annat märke, när han var mindre och det är alltid poppis, likaså denna.


  Slutsatsen är att vi nog inte kommer köpa nåt igen tyvär. Måste påpeka att jag tycker man får väldigt lite för pengarna. Det är lite väl snålt i förpackningarna. Sen så ser jag inte riktigt vid vilka tillfällen man skulle ge nåt av detta. ´Som mellanmål efter dagis? Då ger jag hellre en frukt eller en macka/yoghurt...men det kanske bara är jag som inte riktigt ser behovet? Tanken tycker jag är jättebra, just att inte använda några tillsatser, synd bara på resultatet.

Camilla
2010-12-27 @ 21:13:45
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Trist..men tack för varningen, kommer inte köpa dessa! Däremot har lillen fått morotspinnarna som lördagsgodis en gång, det gillades :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0