Melodifestival och bilknas!

Ikväll blir det melodifestivalen, lite popcorn & färsk annanas *smask*

Idag har det varit markand här i stan, inte mycket at se direkt men man "måste" ju ändå gå en sväng. Liam fickiaf en ballong, Blixten såklart :) överlycklig blev han så den har han sprungit omkring med här hemma nu. Var inne på Lindex en sväng för jag skulle köpa en jättesöt lurvjacka till skruttan men jag hittade den ingenstans. Istället blev det 3par boxers till Liam som blev stolt som en tupp!

Denna jacka hade jag tänkt!


Trots nån plusgrad idag är både jag & K fortfarande frusna efter marknadsturen! Vi har legat under en filt ett tag för att få upp värmen men mina fötter är fortfarande som isbitar. Nu åker duntofflorna på!!
Ser föresten att dethar börjat snöa igen... hmm.. vart/när ska detta sluta?!!? Jag som börjat få lite vårkäslor när jag hört vattnet droppa... ja ja...har ändå varit orolig och undrat om jag måste köpa en kanot eller nåt för att ta mej fram sen när all snö smälter... är ju sjukt mycket snö nu!

Igår hände det nåt väldigt konstigt med min gröna pärla! När K slutat jobet vid 6 skulle Jenny & jag åkta till Västerås och Elgiganten för att hämta ut våra dammsugare. Det var dimmigt till max men allt gick bra och jag kände hur jag har saknat min bil. Jag har knappt kört den på 2 år för jag har ju alltd med mej Liam och då är det ju mondeon som gäller. Vi kom iaf fram, hämtade våra dammsugare, satte oss i bilen och det hände NADA. Verkligen ingenting hände, inte ett ljdu från motorn. Var precis som om någon hade plockat ur den. Typiskt!! Ringde k som fick kasta in sig & Liam i bilen och komma. Det tar ju ca 40min att köra så Jeny & jag gick till max undertiden och åt... mmm det var gott vill ja lova!! När K kommer fram sätter han sig i min pärla, vrider om nyckeln och bilen startar så fint så!! Inga problem alls!! *GGRRrrrrrr* Kände mej nästan lite dum, tur att Jenny var med så jag hade vittne på att verkligen inget hände när jag försökte!! Ja ja vi slipper dyra reparationskostnader så jag är ju givetvis glad men det var verkligen snopet!!

Linda
2010-02-27 @ 22:51:04
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Hahaha, min man skulle inte låta mig glömma den bilhistorien. :-D



Har du kollat om Lindex kanske har jackan i onlineshoppen?

Anonym
2010-02-28 @ 17:27:33
URL: http://lifebyewe.blogg.se/

Härlig blogg! ;)

Ha en trevlig kväll :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0