Mer energi tack!!

Nu är det verkligen på tiden att uppdatera här igen! Himlen lyser grå idag till skillnad från igår då solen sken precis hela dan! :) Då var Liam & jag ute en sväng med pulkan och lyckades se brandbil, polisbil, lastbil, buss, tåg, traktor och bil...en helt överlycklig Liam var det som gick och drog sin pulka :)

Idag däremot har det än så länge blivit en sväng med snabeldraken och kl 1 bär det av ut i tvättstugan, måste tvätta lite täcken & kuddar. Mycker mer lär jag inte orka, känner mej rätt slut redan nu och fortfarande ont i höfterna sen ¨årdagens springrunda med pulkan! Puh ska det inte bli vår snart så bebisen vill komma!!?? Vill ha en hel massa energi igen...ja så mycket det nu går att få med 2 små här hemma så småningom ;)

Helgen nudå! Rammstein var ju helt underbart bra!! Drömmer mej tillbaka flera gånger varje dag! Helt klart den bästa konserten jag varit på!! K var också helnöjd och då blir jag ännu gladare över att jag lyckats med en så bra present :) Natten spenderade vi på hotell, Scandic malmen närmare bestämt. Aldrig fel med hotell och dessutom hotellfrukost. För min del var det första natten utan Liam och jag kan säga att jag tänkte knappt ens på det!! Han hade haft det såå bra hos moster! Somnat vid 10 och sovit till kl 9 (!!) Vilken lyxnatt sånna vill jag också ha!!

Idag har jag rapporterat mina blodsockervärden igen och det såg fortfarande bra ut så jag fortsätter att hoppas!!

K slutar tidigare idag så jag hoppas vi hittar på nåt skoj..omjag bara orkar vill säga!!

 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0