Hipp, hipp hurra!!

Idag är det K;s födelsedag!! Firandet började redan 7.30 när Liam & jag kom in med en bricka med blommor, ljus och fika. Paket hade vi också med oss. Ett till Liam som han hjälpte till at slå in igår :) han är för söt, slet av pappret och blev superglad för innehållet, modellera som vi ska leka med imorgon.
K fick bla. biljetter till Rammstein i februari, det ska bli jätteskoj tycker jag!

När K hade gått till jobbet låg Liam & jag kavr i sängen och kollade på barnkanalen. Jag somnade nog till en stund för jag vaknade av att lillen hoppade på min mage. Det var inte skönt vill jag lova!!
Ute är det värsta snöovädret. Blåser och snöar massor, har gjort hela dan! Jag som hade börjat längta så smått efter våren. Jaja jag vet det är bara januari och det ska vara vinter & snö, och ja jag gillar det. Är jättefint ute och hellre massa snö än regn & slask, men liite vår kan det väl bli? Imorgon blir det till att åka lite pulka tror jag, måste ju passa på inna plogbilarna och sandbilarna förstör allt skoj!

K slutade tidigt idag så vi åkte till badhuset. Första gången för Liam. Jaghar verkligen vägrat visa mej ens i närheten av nbadhus sen Liam kom men nu så "offrade" jag mej för K & Liam - det är kärlek ;) ha ha
Jag har fått tag på ett badlinne så det kändes rätt ok ändå... nu kanjjag ju dessutom skylla på att jag är gravid!
Avslutade dagen med att äta ute det tycker jag man förtjänar när man fyller år, särskilt som det är 40!

Glukosbelastningen som jag gjorde igår var det vidrigaste!! Kände mej helt söt & nästan klibbig på insidan hela dan igår och smått illamående. Det blev ju inte bätre av att vi bakade bullar igår kväll och bara lukten av socker gjorde att jag ville kräkas!
Skulle ju drickas på tid och en halvmeter framför mej sitter sköterskan med ett tidtagarur som tickar. Inte det minsta stressande nej då! Efter jag fått i mej sörjan blev jag så yr och illamående att jag fick ligga på en brits med en spypåse...behövde som tur var aldrig använda den. Två timmar senare kommer hon in och sticker mej i fingret igen men talar inte om resultatet varken på det första eller andra provet. Hon säger att det får jag ta med min barnmorska! Skitlöjligt tycker jag men inget att göra åt!!

Blev långt det här och tyvär utan bilder...lite trist men jag har lyckats slarva bort kameran :(
Camilla
2010-01-29 @ 23:12:54
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Jo, sambon kan överraska ibland..idag var det lite extra uppskattat :D

Men fy hörru, att sitta och dricka sånt där otäckt på tid! Vilket stressmoment :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0