Ensam

Usch jag hatar att vara ensam när det är mörkt! Ka är iväg med 2 av dom stora barnen och fiskar, sover i vindskydd och sånt där. Det betyder att jag ska sova själv!! Eller ja, Liam & Tuva är ju hemma men det är ju inte samma sak. La Liam i min säng förut så det inte ska kännas så ensamt :)

Jag fattar inte vad som hänt. Under dom åren jag bodde ensam älskade jag det! När jag sen flyttade ihop med en kompis tyckte jag det var skönt att sova själv en helg då & då... men nu. Såfort K åker nånstans blir jag skitskraj. Vågar knappt gå in från bilen i mörkret för jag tror hela tiden att nån följer efter och smiter in på nåt sätt... sitter och kollar mot fönstrena ifall nån står och kikar in... går igenom alla rum minst 5ggr för att se så ingen har gömt sig. Skitjobbigt och läskigt!!

Ja ja jag vet ju att Jenny bor bara en liten bit bort, men frågan är om jag skulle våga mej ut för att åka dit? ;) En riktig fegis har jag blitt! Just nu bor ju mamma & pappa på campingen här också så ensam är jag ju inte :)


Annars så spenderar vi just nu dagarna och kvällarna på campingen hos mina föräldrar. Jättekul för Liam att springa omkring därute. Igår åkte han med dom ensam, och vi kom efter lite senare, och det gick super! Inte för att jag trodde nåt annat men han hade separationsångest när han skulle åka...det var lite jobbigt! Men han hade inte varit det minsta ledsen eller frågat efter oss så :)

Borde gå och lägga mej nu medans barnen sover så jag hinner somna iaf inna det är dags för amning av Tuva... hon äter som en häst! Har fått börja ge en flaska ersättning på kvällen för det känns som hon inte blir riktigt nöjd.
Den slukar hon i ett naffs så den är nog välbehövlig!

Nä, sova var det. Godnatt!
Linda
2010-07-30 @ 15:23:20
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/

Det är tur att du inte behöver sova ensam särskilt ofta, det låter ju jättejobbigt!



Vad skönt att ha föräldrarna så nära ett tag, förstår att Liam älskar det. :-)



Sover hon lite bättre nu när hon får en slurp ersättning också?



Sv: Jag vet inte om jag har tackat dig för dina fina ord/kommentarer så om jag inte har gjort det: tack!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0