Sömnlös

Jag kan inte sova! Ovanligt va?? Det går bara inte. Är egentligen sjukt trött efter förra natten när jag inte somande förens efter kl 07 och var uppe inna kl 10! Men näe det går bara inte... blir snart tokig. Funderar lite på hur jag ska klara hela dagen imorgon? Det blir iofs ett senare problem nu måste jag verkligen lösa sömnlösheten först! Ja jag vet´, sitta här är inte det bästa då men jag får nästan panik av att ligga i sängen med 3 som sosar runt mej...går bara inte.

Liam spydde föresten ner våran säng efetr bara nån timmes sömn stackarn! Efteråt låg vi i sängen och pratade lite och då sa han "Liam mår inge bra" "Liam bra nu" och sånt sött. Mitt lilla hjärta
Tror inte han är sjuk för han var ju pigg både innan och efter. Tror snarare att det har blivit lite mycket denna veckan med sena kvällar/nätter och mycket att göra på dagarna. Han var nog helt enkelt trött! JAg väljer iaf att tro detta innan motsatsen är bevisad ;) Måste erkänna att jag själv mådde rätt illa efter att ha tagit hand om allt och nojjade över magsjukan...

Kan säga att det lär nog dröja innan jag äter tacos igen, vi hade nämligen tacokväll med mamma, pappa, jenny & vi här ikväll... såg inte så trevligt ut när det kom upp *urk*

Imorgon åker mamma & pappa hem igen så jag hoppas vi är friska så iaf jag & Tuva kan åka bort till campingen en sväng.

Åter till sängen och förhoppningsvis lite sömn denna gång!
Camilla
2010-07-31 @ 17:28:32
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Fy, är så hemskt när man är sådär övertrött så man inte kan sova..har varit med om det själv några gånger :/ HOppas Liam mår bättre nu och att du får sova ordentligt inatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0