Mulet

Ja lite småmulet är det idag, tänkte ändå släpa med mej aqua play ut och en 10l hink med vatten. (undrar stilla hur jag ska få med alla saker + ungar) Det får bli ett projekt efter lunchen om 1h. Nu måste jag plocka ur diskmaskinen och sätta på en tvätt, det ser fortfarande ut som jag vet inte vad här hemma! Jag trivs verkligen inte här och ännu mindre när det ser ut spom det gör, måste ordnas upp! Jag fick ju hemn gardinernna till köket också i veckan så det måste jag ta tag i....men orka när solen skiner och bebismonstret skriker dygnet runt!!
Linda
2010-06-30 @ 15:06:47
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/

Haha, undrar om du tog dig ut med vatten, leksaker och barn...? Här är det också grått, mulet och regnigt men i morgon ska det bli bättre igen.



Vad skönt att hon sov lite bättre i förrgår! Hoppas, hoppas det håller i sig. Eller t.o.m. blir ännu bättre!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0