Sömnproblem

Ja det tror jag att min lilla kille har. Han ligger fortfarande vaken i sängen och kan inte sova, han har legat där i nåra timmar nu. Det var han själv som sa att "Liam är jättetrött, Liam sova" förut så trött var han ju alltid... vissa nätter vaknar han vid 00 och ligger vaken till 5-6 på morgonen inna hankan somna om och ibland vaknar han vid 4-5 istället och kan inte somna om. Tycker att det blir allt oftare nu faktiskt, flera ggr i veckan är det nu. Det blir ju jättejobbigt för han stackaren på dagarna sen eftersom han är så trött! Tycker så synd om min lilla kille

Önskar att han skulle få sova!


Linda
2010-07-01 @ 22:28:21
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/

Störs han av något i sömnen? Ok, kanske Tuvas sång... Eller är det kanske för ljust/varmt/kallt/lyhört? Stackaren då, han måste ju sova...

Camilla
2010-07-01 @ 22:38:54
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Oj då, låter inte så kul..han måste vara jättetrött om dagarna. Hur sover han när han sover på dagen?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0