Helgen

I fredags var det ångest för hela slanten. Vad hade jag gjort? Anmält mej till högskoleprovet, jag som känner mej helt blåst!? Har inte pluggat ordentligt sen 2003. Hur ska det gå?? Tänkte flera gånger att jag inte skulle gå dit... tillslut åkte jag ändå!
Tidigt på lördagsmorgonen skrapade jag bilen och körde mot Västerås. Hittade rätt på högskolan på första försöket och kände mej lite laddad.
Kan säga en sak: Jag blir INTE förvånads om jag har under 1.0!! Shit va svårt det var! Inget för mej direkt! Men men jag har gjort mitt bästa mycket mer kan man inte göra.
Självklart hade jag kunnat plugga innan iofs men försök med det med en "mammaklängapatittaintebortfördåskrikerjag" och en busunge som gärna vill leka nåt hela tiden :) eller pratar nonstop. Näe jag pluggade inte innan, det gick inte.


Lördagkvällen var lugn, kände mej helst slut. Somnade nästan direkt när jag la mej. När hände det sist??!
Borde skriva prov varje dag så kanske jag får sova lite också ha ha :)

En rolig sak var iaf att K sa " jag förstår att du inte får nåt gjort här hemma på dagarna!"
Han var ju själv hemma med båda små hela dagen :D


Söndag:
K, jag och Tuva åkte in till V-ås för att fixa lite inför dopet. Det gick sådär... har lika mycket kvar om inte mer känns det som! Liam sa vid frukosten "leka Jenny" när vi berättade om dagens planer :) så jag ringde Jenny och han fick komma dit och leka. Han packade med sig lera, bilar (såklart), film och resterna av lördagsgodiset. Han blev så glad när vi kom fram att han började ropa "Jenny" redan utanför huset och sen i trapphuset :) Han öppnade även brevinkastet och ropade efter henne :) min sötis!
Behöver väl inte säga att han hade en superdag?!
På kvällen sen kom Jenny hem hit och vi åt kyckling och pratade.

Det var våran helg det :)

Camilla
2010-10-26 @ 18:36:47
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Bra kämpat med provet! Man kan j u inte göra mer än sitt bästa som du skriver :)

Camilla
2010-10-28 @ 13:25:36
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Tack för att du röstade, vad snällt :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0