segare än kola!

Usch vilket skitväder det är idag!! Inte har det blivit riktigt ljust än heller! Nu är ju det iofs försent eftersom det snart är kväll men fy så seg man bli av mörker!
Idag hade vi planerat att gå till lekparken så barnen fick springa av sig lite. Börjar få rastlösa barn här nu efter 2 riktiga slödagar. Rastlösa och trötta på samma gång är en inte alltför rolig kombination om ni frågar mej.
Dom är verkligen trötta för både Liam & Tuva har sovit till kl 10 nu i 3 dagar i rad och det händer aldrig längre!!

Jag är inte ett dugg piggare än barnen tyvär så det blir inte många knop alls. Har egentligen massor att fixa och dona med men jag lyckas inte komma igång med nåt. Blir till att sätta på turbon ikväll/natt istället!

Känner mej lite irriterad också och det är aldrig kul! Irriterad på mer än en sak dessutom!

När K slutar vid 6 åker vi raka vägen mot Västerås, vi (läs:jag) behöver komma hemifrån en stund kännes det som!

Imorgon hoppas vi på mindre irritation, bättre väder och mindre på "to do listan"! Kanske har jag så mycket energi att jag orkar berätta om julen också ;)

Linda
2011-12-29 @ 23:57:04
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Vädret är så värdelöst, klart man blir rastlös och irriterad av det! Grått och alldeles för varmt och så regn på det. Blä.



Sv: Nej, vi blir kvar. Maken tycker det blir bäst så och plånboken håller på honom...

Camilla
2011-12-30 @ 10:42:13
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Låter gott! Skicka gärna receptet :D



Jobbigt gå runt och vara irriterad, hoppas det känns bättre nu!

Linda
2011-12-30 @ 22:09:08
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Det låter ju lovande! Det håller vi iaf tummarna för! Gott Nytt År på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0