Vagnen

Hur har det gått med vagnen?

I tisdags kl 07.44 publicerades annonsen på blocket och kl 08 var det redan flera som ville ha den. Ett par bokade vagnen och ville komma ganska direkt. Jag och Tuva var i Västerås, där det var tänkt att vi skulle ha en lugn förmiddag och fixa lite presenter till K. Den här människan som skulle ha vagnen var heltokig. Ringde 6ggr på 15 min och sa ungefär samma sak alla gångerna, så jag började känna mej stressad och kastade mej hem. Jag hämtade Jenny på vägen för jag ville inte vara ensam om det skulle vara knasigt folk, man vet ju aldrig. Vi väntade, väntade och väntade. Ingen kom. Jag fick inget ordentligt svar heller när jag kontaktade dom.  Hela dan gick åt till att vänta på idioterna som inte ens kunde höra av sig och tala om att dom inte kom!!

Så jag bestämde att den där bokningen inte gällde längre så jag kontaktade nr 2 på "listan"
Dom kom idag och hämtade vagnen. Trevliga människor och trevlig affär- precis som det ska vara!


Idag har solen varit framme så i tog en promenad. Liam åkte på sin motorcykel och Tuva sov i vagnen.



Nu är min gröna pärla borta!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0