Människor berör

Följer en hel del bloggar och vissa människor berör en väldigt starkt. De bloggar man följer dagligen och har gjort ett tag så känns det nästan som om man känner personen bakom. Man både gråter och skrattar med. Vissa berör mer än andra och lämnar djupa spår. En sån blogg som verkligen lämnar just spår är Lindas blogg

Linda fick diagnosen inflammatorisk bröstcancer när hon var gravid. Sen dess har hon kämpat för att blir frisk och har delat med sig av sin kamp och sin vardag som cancersjuk småbarnsmamma. Jag har beundrats så många gånger över vilken styrka hon haft. Sista dagarna har hon varit trött, så trött att en kompis har fått blogga åt henne och det är med en klump i magen som jag loggat in på blogloving på kvällarna. Ikväll möttes jag av inlägget om att hon somnat in. Tårarna kommer och mina tankar går till hennes barn och såklart alla som stod henne nära. 

Vila i frid Linda




Dumma, dumma cancer!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0