Poliskontroll

Just nu är det en poliskontroll utanför mitt vardagsrumsförnster.  Det är alltid lite spännande...men också svårt. Det är svårt att låta bli att titta, så när det är kontroller här brukar jag försöka hålla mej ifrån rummet men det är också lite svårt eftersom det är här inne vi är på kvällarna. Just nu sitter jag med ryggen mot fönstret. Ska snart bege mej till soffan och kolla på Big Brother så då är ju problemet löst :)

Nu till nåt helt annat.
Jag köpte en sån fin sommarklänning till Tuva i lördags! Letade men hittade ingen bild på Åhléns hemsida, jättesynd för det verkligen lös midsommar om den! Kanske får fota lite sen så jag kan visa den.

Idag har det släppt för Tuva. Hon har gått mer än hon har krypt :) så roligt att se henne bara gå iväg dit hon vill. Jag hoppas ju självklart att hon ska bli lite mindre klängig nu också. Hoppas kan man väl få iaf? ;)
Hon är så himla rolig nu. Hennes person har riktigt börjat komma fram. Hon är mkt gladare och nöjdare nu också och det är verkligen jätteskönt! Hon är glad, busig, skrattar mycket och ofta och pratar så öronen nästan ramlar av :)
hon kan säga
mamma
katt
titta
pappa
nej
tuva ( på sitt sätt)
Liam (på sitt sättahon har ett väldigt humör. Får hon inte som hon vill på direkten eller om något inte passar henne så är hon inte sen med att tala om det och gärna högt! Såå söt ♥

 


Nu måste jag väcka K så vi kan se på BB!
Linda
2011-05-31 @ 10:36:04
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Så kul när de blir lite mer individer! Jag ser fram emot att se vad Filuren är för en typ. :-D



Hoppas hon blir lite mindre klängig nu när hon är lite mer oberoende och skönt att humöret har blivit bättre. Inte kul att bo med en gnällspik ju. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0