Nu börjar jag undra...

Nu börjar jag undra om det är nåt som är fel. Liam är hemma idag också pga att han inte vill gå till dagis. Det är iofs jättemysigt med båda ♥ hemma men det känns ju samtidigt som om nåt inte står rätt till. När k ringde till förskolan så passade han på att fråga om det var nåt som hänt men det var inget personalen märkt iaf. Frågar man Liam så säger han att han blivit instängd i fängelset (läs: dockrummet) mot sin vilja. Historien ändras lite då och då så hur mycket som är sanning och hur mycket som är fantasi vågar jag inte svara på. Ska iaf försöka luska lite mer under helgen och peppa han lite till att gå på måndag. Det kan ju bara vara så att han är lite hemmasjuk just nu och tycker det är mysigt. Har nämligen fått höra tidgare i veckan att han tycker Tuva ska gå till dagisi och han stanna hemma.


Idag är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Fick en hel del gjort igår med skolan men alla dessa ofärdiga uppgifter håller mej vaken, kan inte sluta tänka och känna mej stressad över att ingen är färdig osv.

Som jag trodde hade barnen superskoj med Diana igår och det var 2 trötta barn som kom hem. Hann precis vila upp sig så skulle vi iväg på 8 års kalas :)  kan säga att det inte var så svårt att få våra barn i säng sen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0