Äntligen!

Nu är dagen här!

Äntligen ska vi få ta en liten snabb paus från livet, det kan verkligen behövas just nu för oss båda!

Här kommer vi tillbringa närmaste dygnet och bara vara...utan barn!





Det enda som känns lite läskigt är att det är Tuvas första natt borta. Jag är inte orolig för min egen del utan för lilla snuvis. Jag vill ju inte att hon ska vara ledsen, rädd, ensam, övergiven osv. Det har varit nog så jobbigt med dagis och inskolningen för att det ska kännas helt ok. Nu ska hon och Liam vara hos mormor och morfar så det är nog ingen fara! Liam har velat åka dit varje dag hela veckan nu så han är minst sagt taggad :) Och Tuva pratar med morfar daglien i sin telefon :)
Men ändå är det så det känns, sen kommer jag nog glömma bort att tänka på det när vi väl är iväg!
Linda
2012-02-25 @ 20:06:45
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Gud, vad härligt! Jag är inte alls avis!

Det kommer så klart att gå jättebra, även för lilla Tuva! :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0