Arg idag

Jag är så arg!!! Funderar ni på att skaffa bredband från comhem? Gör INTE det!!!!

Det fungerar aldrig som det ska, jag kan inte ens räkna hur många föreläsningar jag har missat pga dom nu.
På tisdag har jag en 2.5h lång tenta, törs jag lita på att vi har internet då??! Plugga till den verkar jag inte kunna göra iaf för idag har vi inget internet IGEN!!!

Jag vill bryta vårt avtal och gå tillbaka till det vi hade innan. Jag skiter i de 100 mb för om det aldrig funkar märker man ju inte av dom ändå!!!

Gaahhh jag är sååååå Arg just nu!!

Lilla Elin [drömmen om ett barn]
2012-02-06 @ 00:47:56
URL: http://lillaelins.blogg.se/

usch vad jobbigt när det krånglar :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0