kola

Helgen gick fort, nästan lite för fort. Hann knappt känna efter att det var helg innan den tog slut. Så kan det va!

Igår gjorde jag det sista på min inlämningsuppgift och sen röjde vi lite och tog fram snabeldraken på en tur. Vid kl 17 kom det mängder av kusiner och så hade vi glassparty som Liam säger. Det va K som firades och vi gjorde det enkelt med lite glass, bananer, grädde, chokladsås, maränger, strössel... ja ni vet. Alla tar det dom gillar = alla nöjda och glada.

Det blev ett lite väl långt kalas kanske men barnen hade så kul. Liam och Tuva kom inte isäng förens vid 22. Det var meningen att alla skulle komma kl 17 men vi var inte fulltaliga förens vid 19...ja ja så kan det gå.. lite trist kan jag tycka men så är det ibland...

Idag var det trötta barn här på morgonen, Tuva fick vi inte upp förens vid 8.30 så det blev mer eller mindre bara iväg för hennes del. Meeen glada var dom och inga tårar på lämningen :)

Ikväll blev det en tidig kväll och ingen protesterade ;)






Idag har även jag varit seg. Har inte riktigt kommit igång än känns det som. Har visserligen tvättat och hängt 3 maskiner tvätt, kört en diskmaskin och plockat ur och i igen... men skolarbetet har det gått trögare med.... känns som om jag har kola i huvudet eller i hela kroppen faktiskt.
Är sådär "ont i kroppen" trött!  Det lär inte bli nåt vettigt pluggande idag iaf så det blir en tidig kväll för mej också om inte kaffet jag just ska hämta hjälper.

Det har ju varit familjen annorlunda premiär också :) det har jag längtat efter. Vet inte riktigt vad jag tycker om familjerna än. Mirka och Peter har man ju sett tidigare och hennes blogg följer jag. Gillar de skarpt och blir riktigt impad över hur de klarar vardagen med 11(!!) barn.

Eftersom alla varit lite slöa idag har vi haft en sån där mysig dag med massor av pussar och kramar, gos i massor! Sånna dagar gillar jag ♥

Nä kaffe var det ja...

Bjuder på en gammal bild på mina snosgosar ♥



Sandrah - snart trebarnsmamma
2012-01-30 @ 22:58:11
URL: http://sandrah.blogg.se/

Mysig bild på barnen :)



Jag kollade också Familjen Annorlunda såklart och jag fattar inte heller hur man klarar av vardagen med ett helt dagis VARJE dag liksom! Tur de hade flyttat till ett stooooort hus nu. Kan tänka mig att det behövdes! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0