Igår

Igår började årets City Festival i Västerås.
Jenny och jag tog tåget dit och såg Kapten Röd och Takida. De sistnämda blev jag inte imponerad av för fem öre tyvärr men Kapten Röd var bra precis som väntat :)
Tur att jag har en snäll K som packade in barnen i bilen och hämtade oss. Liam tyckte att det var spännande att vara vaken mitt i natten :)
 
Liam hade sovit nästan 4h på eftermiddagen så han hade inga problem att vara vaken. Munnen gick i ett :)
Tuva däremot sov så sött. Liam har varit väldigt trött på sistone, tror det har med vädret att göra faktiskt... Han har ju mått lite dåligt och varit nedstämd nu ett tag så det kanske hänger ihop det med.
Nu är det iaf sommarlov och vi har gott om tid att göra roligheter på!
 
Idag har jag skurat golvet på balkongen och Liam har ställt ut leksaksköken med tillbehör. Äntligen!
Nu fattas bara lite blommor tror jag, iaf nån liten petunia vill jag ha.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0