Sagt av Liam

Den här veckan, precis som alla veckor, har det trillat ut lite roligheter från Liams mun :)

Liam cyklar på gården och kommer i racerfart mot mitt håll:


Liam: - Mamma!! Jag såg en tjej!!!
Jag: - Gjorde du?
Liam: - Vet du vad jag gjorde med den?
jag: - Öhm... nej vad gjorde du?
Liam: - Jag följde efter!



Liam: - Är det kväll? Det är ju så ljust!
Jag; - Det är vår nu och då är det ljusare på kvällarna. Snart blir det sommar och då blir det ännu ljusare.
Liam: - Sommar!!?? Jippi!! Då måste vi köpa en raggarbil!!
Jag: - Ja, fast du dom kostar myyycket pengar!
Liam: - Ja, då får vi ta med oss mycket pengar till affären. *funderar en stund*
- Mamma, då kanske jag måste ta med min plånbok också!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0