SEAT Ibiza

Jag buzzar igen. Det är ju alltid kul att komma med i kampanjer och den här gången var det provkörning av en SEAT Ibiza som var grejen.

Idag var vi iväg och njae det var inget för oss. Ratten kändes väldigt plastig, det hände inte mycket när man trampade ner gasen och att ha passagerare i baksätet kändes omöjligt. På plussidan är ju att den är rätt snygg och finns i en massa snygga, starka färger!

Visst, det är en liten bil men min lilla gröna ford focus är också liten men man sitter utan problem i baksätet och man gör enkelt snabba omkörningar. Jag/vi gillar våra nuvarande bilar och är väldigt kräsna :)

Det var iaf kul att komma iväg å provköra den!




Vill du också bli en buzzador? Klicka här!
Emma
2012-06-01 @ 13:52:31
URL: http://www.missrockangel.se

Gud vad häftigt att få Buzza en sån sak! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0