Oj oj

Den här dagen blev inte som jag hade tänkt. När barnen åkt till dagis och jag ätit frulle skullejag bara lägga mej i sängen en stund för jag hade sån hemskt mensvärk. Det var en intervju med Jerry Williams på tv, helt perfekt. När jag slog upp ögonen var kl 12.15 (!!!!!!) 
 
Hoppade upp i ren panik! Shit! Jag som hade massor att göra idag! Hoppade in i duschen för att iaf känna mej lite piggare. Han precis göra mej färdig så kom K hem på lunch och precis när han gick igen kom Diana. 
 
Tillbringade hela eftermiddagen/kvällen med bästaste Diana och det var en helt perfekt dag! Sånna dagar behöver man fler av helt klart. Det enda tråkiga med dagen är att jag har kännt mej lite smått stressad för att jag inte har gjort det jag skulle. Tiden kommer ju inte tillbaks så att sitta här och vara stressad hjälper ju inte precis... 
 
Satte mej och skulle ta tag i pluggandet nu men när jag loggar in får jag se att koden till mitt förra arbete har blivit underkänd! Precis en sån motivationsdödare som jag behövde just nu...eller inte!
Gahhh komme rinte igång!!!! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0