Rökt i köket

Ha ha det har vi ju naturligtvis inte gjort, det vore ju väldigt onödigt tycket jag ;)
Jag menar ju såklart röjt...Sa jag att jag var virrig?
 
Det hade tydligen varit en jobbig natt. K har inte sovit mycket alls och har sprungit upp, fram och tillbaka hela natten. Sovit en sväng hos Tuva för att sen komma tillbaks till våran säng. När han just somnat ville Liam ha frukost och Tuva välling....
Själv har jag sovit som en stock hela natten, inte märkt av nånting! Jag tyckte det var en väldigt bra natt ;)
 
Vi var en sväng till Västerås idag för ovanlighetens skull. Planen var att Liam skulle klippas och att vi skulle köpa nya vattenfilter till kaffemaskinen. Vi lyckades med båda! Vi var på Erikslund shopping center och det sitter ihop med IKEA så när vi klev ur bilen och Tuva såg vart vi var började hon berätta att hon hade skadat foten här, blivit ledsen och inte kunnat gå.
-Nu kan jag gå, titta *Tuva skuttar fram*
Det är vad hon förknippar IKEA med numer... lilla ♥
 
Liam blev snygg i håret som han iofs alltid är. Han gillar när det är kort och har velat klippa sig ett tag nu. Jag tycker ju han är rätt söt i lite långt ruffsigt hår men men ;) Idag fick han en grön bil i håret och blev helnöjd såklart. Tuva däremot blev lite sur för hon ville också klippa sig! Det lilla hår hon har vill jag nog hon ska ha kvar!
 
Jag har tagit tag i klädröjningen igen..... blä så tråkigt det är! Imorgon lär jag fortsätta....
 
Nu ikväll väntar jag bara på Dexter... borde egetligen ha pluggat lite men det har varit så otroligt skönt med en helt pluggfri helg! JAg får helt enkelt ta nya tag imorgon!
Ska sätta mej och göra veckoplaneringen nu så jag vet vart jag ska börja imorgon.
 
I brist på nytagna bilder på min plutt bjuppar jag på en från i våras ♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0