Vårjacka

Igår inhandlades nya skaljackor till kidsen. Jag vet att jag är lite sent ute men det har ju varit såå kallt.
Jag har absolut inte velat ha någon annan jacka än min vinterjacka så då har barnen också fått ha sina.
Nu märkte jag att det var i senaste laget för det verkade vara slut på de flesta ställen men vi hade tur och här i vår butik fanns det kvar och vi fick tag i dom vi ville ha.
Barnen valde färg själva som vanligt och det bjöd inte på någon överaskning direkt ;)
 
Tokungar ♥ Måste ju stila lite framför spegeln 
 
 
Det blev ett par vårskor till Liam också. Dom jag ville ha till Tuva fanns inte i hennes stl tyvärr så där får letandet fortsätta... Hon går ju ändå bara runt i gummistövlar nuförtiden. Inget annat duger och det är klart det är svårt att slå gummistövlar med Pippi på :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0