Rubriktorka

Vi gick ut med hunden, spelade spelen, kramades och mös. Precis så som vi hade tänkt. En jättebra eftermiddag om du frågar mej. Dagens bästa stund var nog ändå när K kommit hem från jobbet och jag fick ta en lång, skön promenad med hunden för att sen komma hem till ett dukat bord, middag som var klar och barn som låg i sängen. Det var ett trevligt sätt att avsluta dagen på :)
 
Imorgon är det fredag och ny månad! Som jag har längtat (tjatat). Det händer ju så mycket kul i februari så det är klart jag längtar då! 
 
Imorgon ska jag försöka jobba undan en massa i skolan så jag kan ta hela helgen ledigt. Det kan behövas för det är mycket ändå som händer i helgen. Fullt upp. K jobbar ju som vanligt på lördag och sen får vi se hur och vad vi hinner med.
 
Jag sa till Liam i söndags (tror jag det var) att om han sov hela natten i sin säng i en hel vecka så skulle han få en present. I måndags morse när jag klev upp hörde jag från barnens rum
- är det nån som vill väcka mej?
Då låg han och väntade ♥ lillkillen.
 
Sen har det fortsatt, hela nätterna har han sovit i sin säng. Nu har det snart gått en vecka och Liam har verkligen kämpat för detta.
-Hur många dagar är det på en vecka egentligen mamma?
 Imorgon ska jag ge mej ut och leta efter en liten present så jag har en färdig till lördag/söndag. Den är han verkligen värd!
Nån som hört vilka som ska vara med? Måste kolla upp det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0