Sådär

Nu är "arbetsdagen" över och jag ska äntligen få hämta hem mina små ♥
Jag längtar efter att få små armar runt min hals och massa pussar :)
Sen tar vi en sväng med hunden innan vi går in och spelar spel som står på schemat idag.
 
Det blåser inte så mycket idag så det är lite skönare ute och inte k´lika halt som igår eftersom det mesta har smält bort helt nu. Trist att all den fina snön skulle försvinna men jag håller tummarna för att det kommer massor mer snart!
 
Är det nåt bra på tv ikväll? Jag känner för att bara slänga mej i soffan och inte kliva upp. Det får blir när barnen gått och lagt sig förstås, innan är det lite svårt ;)
 
Nä ska väl klä på mej lite kanske. Bara för att man pluggat hemma behöver man ju inte ge sig ut i mysbrallor :) 
Fördelen med distanspugg är att du i stort sett kan bo i myskläder. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0