Com hem

Alltså com hem... Vart ska jag börja?
Vi har ju haft problem efter problem med com hems bredband ända sedan vi bytte till dom. Idag tog dock priset!

Vi bor i ett s.k com hemhus men idag har vi varken haft tv eller internet sedan kl 10 imorse!
Inre ens basutbudet kan vi se, endast myrornas krig. Internet är dessutom väldigt viktigt att det fungerar eftersom jag pluggar och jobbar på distans.
(Ja, även nu under sommaren!)

Grannens tv fungerar så det är ju nåt hos oss. Killen jag pratade med på com hem sa att han inte kunde se signalen till just vårt hus men eftersom den funkade i området så kunde han inget göra förutom en felanmälan.

Det värsta av allt är att teknikern kan först komma den 24/7 !!
Alltså om en vecka WHAT!!??!!

Nä nu har jag verkligen fått nog av detta!!

Com hem verkligen suger!!!!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0